ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Σας παρέχουμε την δική σας γραμματέα η οποία:

  • Απαντά στις κλήσεις σας με την επωνυμία του ιατρείου σας
  • Ενημερώνει τους ασθενείς με πληροφορίες που χρειάζονται, όπως υπηρεσίες/δρομολόγιο προς ιατρείο/email, fax ιατρείου κλπ.
  • Λαμβάνει τα μηνύματα και σας ενημερώνει όπως εσείς επιθυμείτε (online ενημέρωση/email/sms/ή και με τις 3 επιλογές)
  • Διαχειρίζεται τα ραντεβού σας
  • Διευθετεί τα ραντεβού σας
  • Υπενθυμίζει τους ασθενείς σας για το ραντεβού τους μέσω sms με αποστολέα την επωνυμία του ιατρείου σας
  • Σας προωθεί τις επείγον κλήσεις ασθενών σας, εάν είστε διαθέσιμος (αφού πρώτα ενημερωθείτε για το ποιος επιθυμεί να σας μιλήσει)
  • Διενεργεί εξερχόμενες κλήσεις, κατόπιν οδηγιών σας, σε ασθενείς που αναμένουν τηλεφώνημά σας, για διευκόλυνση του προγράμματός σας.

Σας παρέχουμε την δική σας γραμματέα η οποία:

Στην επίσημη ιστοσελίδα μας www.myassistant.com.cy καταχωρείτε τον προσωπικό σας κωδικό στην επιλογή login και  έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για το περιεχόμενο των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων σας, να διαχειρίζεστε την online ατζέντα σας αλλά και να συνομιλείτε με την Γραμματέα σας, online chat,  μέσω της online εφαρμογής μας.

Τα ραντεβού σας διευθετούνται στη δική σας online ατζέντα, από εσάς και από το γραμματειακό προσωπικό σας, και ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο.

Μπορείτε να συνομιλήσετε με το γραμματειακό προσωπικό σας σε πραγματικό χρόνο.

Πλεονεκτήματα Ενημέρωσης μέσω online Εφαρμογής

  • Έχετε οποιαδήποτε στιγμή τον έλεγχο των κλήσεών σας, είτε αυτές είναι εισερχόμενες ή εξερχόμενες
  • Δημιουργείτε το δικό σας αρχείο τηλεφώνων με βάση τη χρονική περίοδο που επιτρέπεται από το νέο γενικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων.
  • Ελέγχετε από όπου και αν βρίσκεστε το προσωπικό σας. Ελέγχοντας τα μηνύματα των ασθενών σας, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι έχουν εξυπηρετηθεί από το αρμόδιο άτομο που εσείς έχετε ορίσει.
  • Ένα ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος ζητά από τον πελάτη σας να αφήσει μήνυμα, πχ Ευχαριστούμε που καλέσατε την εταιρεία (ΟΝΟΜΑ εταιρείας) παρακαλώ αφήστε το μήνυμα σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο
  • Το φωνητικό μήνυμα μεταφέρεται στον server μας, μετατρέπεται σε ηχητικό (AVI) αρχείο και αποστέλλεται στο email σας.
  • Ανοίγετε το συνημμένο αρχείο στο email σας και ακούτε το ηχητικό μήνυμα
  • Ένα ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος αναφέρει στον πελάτη σας ότι η εταιρεία αυτή την στιγμή είναι κλειστή και εάν επιθυμείτε αναφέρουμε κάποιο κινητό τηλέφωνο που αφορά περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών , πχ Ευχαριστούμε που καλέσατε την εταιρεία (ΟΝΟΜΑ εταιρείας). Αυτή την στιγμή τα γραφεία μας είναι κλειστά.  Για επείγοντα περιστατικά παρακαλώ καλέστε στο 99999999
Μεγάλος αριθμός γιατρών επιλέγουν την Ιατρική Τηλεγραμματεία, όχι μόνο για να αποφορτίζονται αλλά και για να διασφαλίζουν ευχαριστημένους ασθενείς.  Με την Ιατρική Τηλεγραμματεία:  
  • Ενισχύεται η εικόνα και το κύρος του Ιατρείου σας
  • Παρέχουμε επαγγελματικές προσωποποιημένες υπηρεσίες
  • Η μεγάλη γκάμα πελατών μας μέσω του ιατρικού κλάδου και η πολυετής εμπειρία μας
  • Διασφαλίζουμε ευχαριστημένους ασθενείς
  • Σημαντική μείωση στο λειτουργικό σας κόστος
  • Μείωση του φόρτου εργασίας σας
  • Καμία δέσμευση
  • Δεν υπάρχουν πλέον χαμένες κλήσεις/χαμένοι ασθενείς
  • Απαλλαγή από εκπαίδευση προσωπικού
  • Απαλλαγή κόστους τεχνολογικού και γραφειακού εξοπλισμού
  • Επαγγελματική εξυπηρέτηση
  • Σωστή διαχείριση ασθενών με δύσκολες καταστάσεις, επείγον ραντεβού κλπ.

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

  1. Σας παρέχουμε ένα αποκλειστικό τηλεφωνικό αριθμό με βάση την επαρχία σας
  2. Δημοσιεύετε τον αριθμό ή κάνετε εκτροπή σε αυτόν, τον αριθμό του ιατρείου σας ή και το κινητό σας τηλέφωνο
  3. Απαντάμε στις κλήσεις σας με την επωνυμία του ιατρείου σας, δίνουμε τις βασικές πληροφορίες στους πελάτες σας , διευθετούμε τα ραντεβού σας και λαμβάνουμε τα μηνύματα σας.
  4. Σας μεταφέρουμε την κλήση ή προωθούμε τα μηνύματα σας μετά από κάθε κλήση με όποιο τρόπο επιθυμείτε:
    • Online ενημέρωση
    • Email
    • Sms

Ή και με τις 3 επιλογέςΔυνατότητα μεταφοράς κλήσης από τη γραμματέα στο τηλέφωνο σας στην περίπτωση επείγοντος

Δυνατότητα μεταφοράς κλήσης από τη γραμματέα στο τηλέφωνο σας στην περίπτωση επείγοντος
  • Σε σταθερό αριθμό
  • Σε κινητό τηλέφωνο

Εξυπηρέτηση, διευθέτηση, ακύρωση ραντεβού, προώθηση μηνύματος μετά από την κλήση, με τον τρόπο που επιθυμείτε.

  • Μέσω online ενημέρωσης, πύλη πελατών
  • Μέσω email
  • Μέσω sms
support

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΗΛΕΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

  • Απαντά στις κλήσεις σας με την επωνυμία της εταιρείας σας
  • Ενημερώνει για τις υπηρεσίες σας
  • Λαμβάνει τα μηνύματα και σας ενημερώνει όπως εσείς επιθυμείτε (online ενημέρωση/email/sms/ή και με τις 3 επιλογές)
  • Διαχειρίζεται τα ραντεβού σας
  • Διευθετεί τα ραντεβού σας
  • Υπενθυμίζει τους πελάτες σας για το ραντεβού τους μέσω sms με αποστολέα την επωνυμία της εταιρείας σας
  • Σας προωθεί επείγον κλήσεις πελατών σας, όταν είστε διαθέσιμος (αφού πρώτα σας ενημερώσει ποιος επιθυμεί να σας μιλήσει)
  • Διενεργεί εξερχόμενες κλήσεις κατόπιν οδηγιών σας σε πελάτες όπου αναμένουν τηλεφώνημά σας για διευκόλυνση του προγράμματος σας.

Στην επίσημη ιστοσελίδα μας www.myassistant.com.cy καταχωρείτε τον προσωπικό σας κωδικό στην επιλογή login και  έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για το περιεχόμενο των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων σας, να διαχειρίζεστε την online ατζέντα σας αλλά και να συνομιλείτε με την Γραμματέα σας, online chat,  μέσω της online εφαρμογής μας.

Τα ραντεβού σας διευθετούνται στη δική σας online ατζέντα, από εσάς και από το γραμματειακό προσωπικό σας, και ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο.

Μπορείτε να συνομιλήσετε με το γραμματειακό προσωπικό σας σε πραγματικό χρόνο.

Πλεονεκτήματα Ενημέρωσης μέσω online Εφαρμογής

  • Έχετε οποιαδήποτε στιγμή τον έλεγχο των κλήσεών σας, είτε αυτές είναι εισερχόμενες ή εξερχόμενες
  • Δημιουργείτε το δικό σας αρχείο τηλεφώνων με βάση τη χρονική περίοδο που επιτρέπεται από το νέο γενικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων.
  • Ελέγχετε από όπου και αν βρίσκεστε το προσωπικό σας. Ελέγχοντας τα μηνύματα των ασθενών σας, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι έχουν εξυπηρετηθεί από το αρμόδιο άτομο που εσείς έχετε ορίσει.
  • Ένα ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος ζητά από τον πελάτη σας να αφήσει μήνυμα, πχ Ευχαριστούμε που καλέσατε την εταιρεία (ΟΝΟΜΑ εταιρείας) παρακαλώ αφήστε το μήνυμα σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο
  • Το φωνητικό μήνυμα μεταφέρεται στον server μας, μετατρέπεται σε ηχητικό (AVI) αρχείο και αποστέλλεται στο email σας.
  • Ανοίγετε το συνημμένο αρχείο στο email σας και ακούτε το ηχητικό μήνυμα
  • Ένα ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος αναφέρει στον πελάτη σας ότι η εταιρεία αυτή την στιγμή είναι κλειστή και εάν επιθυμείτε αναφέρουμε κάποιο κινητό τηλέφωνο που αφορά περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών , πχ Ευχαριστούμε που καλέσατε την εταιρεία (ΟΝΟΜΑ εταιρείας). Αυτή την στιγμή τα γραφεία μας είναι κλειστά.  Για επείγοντα περιστατικά παρακαλώ καλέστε στο 99999999
 
  • Ενισχύεται η εικόνα και το κύρος της εταιρίας σας
  • Παρέχουμε επαγγελματικές προσωποποιημένες υπηρεσίες
  • Η μεγάλη γκάμα πελατών μας μέσω του εταιρικού κλάδου και η πολυετής εμπειρία μας
  • Διασφαλίζουμε ευχαριστημένους ασθενείς
  • Σημαντική μείωση στο λειτουργικό σας κόστος
  • Μείωση του φόρτου εργασίας σας
  • Καμία δέσμευση
  • Δεν υπάρχουν πλέον χαμένες κλήσεις/χαμένοι πελάτες
  • Απαλλαγή από εκπαίδευση προσωπικού
  • Απαλλαγή κόστους τεχνολογικού και γραφειακού εξοπλισμού
  • Επαγγελματική εξυπηρέτηση
  • Σωστή διαχείριση ασθενών με δύσκολες καταστάσεις, επείγον ραντεβού κλπ.

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

  1. Σας παρέχουμε ένα αποκλειστικό τηλεφωνικό αριθμό με βάση την επαρχία σας
  2. Δημοσιεύετε τον αριθμό ή κάνετε εκτροπή σε αυτόν, τον αριθμό του ιατρείου σας ή και το κινητό σας τηλέφωνο
  3. Απαντάμε στις κλήσεις σας με την επωνυμία του ιατρείου σας, δίνουμε τις βασικές πληροφορίες στους πελάτες σας , διευθετούμε τα ραντεβού σας και λαμβάνουμε τα μηνύματα σας.
  4. Σας μεταφέρουμε την κλήση ή προωθούμε τα μηνύματα σας μετά από κάθε κλήση με όποιο τρόπο επιθυμείτε:
    • Online ενημέρωση
    • Email
    • SMS

Ή και με τις 3 επιλογέςΔυνατότητα μεταφοράς κλήσης από τη γραμματέα στο τηλέφωνο σας στην περίπτωση επείγοντος

Δυνατότητα μεταφοράς κλήσης από τη γραμματέα στο τηλέφωνο σας στην περίπτωση επείγοντος
  • Σε σταθερό αριθμό
  • Σε κινητό τηλέφωνο

Εξυπηρέτηση, διευθέτηση, ακύρωση ραντεβού, προώθηση μηνύματος μετά από την κλήση, με τον τρόπο που επιθυμείτε.

  • Μέσω online ενημέρωσης, πύλη πελατών
  • Μέσω email
  • Μέσω sms
planing

ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η my assistant αναλαμβάνει να διενεργεί εξερχόμενες κλήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα με σκοπό την είσπραξη του οφειλόμενου ποσού.

Σκοπός μας είναι να απεμπλακεί ο πελάτης μας από την δύσκολη θέση της υπενθύμισης των οφειλών αλλά και να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα, την είσπραξη των οφειλών του.

Με μια ευγενική προσέγγιση η my assistant παρακολουθεί και καταγράφει συνεχώς την κάθε επικοινωνία με τον οφειλέτη «πιέζει» να οριστεί η ημερομηνία εξόφλησης και καλεί μέχρι το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Σας ενημερώνουμε μέσω online προγράμματος λεπτομερώς, για τα αποτελέσματα της κάθε κλήσης με τον χρεώστη σας καθώς και για την ημερομηνία της επόμενης κλήσης που θα διεκπεραιωθεί για την εξόφληση του οφειλόμενου ποσού.

 

Πλεονεκτήματα υπενθύμισης οφειλών

  • Πολλές φορές ο πελάτης μας έχει φιλικές σχέσεις με τους πελάτες του. H my assistant καλεί για την είσπραξή των οφειλών του, ως τμήμα της επίχείρησης του, του λογιστηρίου του , που κάνει απλά την δουλειά του και πρέπει να εισπράξει. Ανεξαρτήτου τις φιλικές σχέσεις του πελάτη μας με τους πελάτες του.
  • Ο πελάτης μας, πολλές φορές μπορεί να ξεχάσει μια είσπραξη που ορίστηκε για μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.
    Η my assistant όχι γιατί αυτή είναι η ειδικότητα της
  • Ο πελάτης μας βγαίνει από την δύσκολη θέση της υπενθύμισης των οφειλών του.

Προώθηση υπηρεσιών / προιόντων

Προωθούμε τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας μέσω εξερχόμενων κλήσεων σε συγκεκριμένη λίστα ατόμων που παρέχεται από τον πελάτη μας.
Στόχος μας είναι η διευθέτηση προσωπικού ραντεβού του πελάτη μας με πιθανούς πελάτες

  • Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα προιόντα ή οι υπηρεσίες του πελάτη μας γίνονται πλέον γνωστά
  • Με μια προσωποποιημένη επαφή βρίσκεται πιο κοντά στην πώλης του προιόντος ή υπηρεσιών του.

Η εταιρεία μας προωθεί και καταγράφει τα συμπεράσματα κάθε επικοινωνίας, βοηθώντας έτσι τον επιχειρηματία να αξιολογήσει και να βελτιώσει τα προιόντα και τις υπηρεσίες του.

Έρευνα αγοράς

Διενεργούμε εξερχόμενες κλήσεις σε συγκεκριμένη στοχευόμενη λίστα ατόμων ή κατηγοριών η οποία παρέχεται από τον πελάτη μας με σκοπό να μας απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις τις οποίες μας έχει παραχωρήσει ο πελάτης μας.
Τα αποτελέσματα των κλήσεων παραδίδονται σε χειρόγραφα έντυπα.

Γραμμή καταναλωτή

Αναλαμβάνουμε την καταγραφή παραπόνων και εισηγήσεων των πελατών σας (πχ υπεραγορές, καταστήματα, Δήμους κλπ) με πλήρη επαγγελματισμό , ποιότητα και ταχύτητα το προσωπικό μας μπορεί να καταγράψει το παράπονο ή την εισήγηση δίνοντας λύσεις πάντοτε υπό την καθοδήγηση του πελάτη μας.