ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Καθημερινά έρχεσαι αντιμέτωπος με:

  • τηλέφωνα που χτυπούν διαρκώς, 
  • ραντεβού που χρειάζονται προγραμματισμό,
  • ασθενείς που “πέφτουν” ο ένας πάνω στον άλλο λόγω κακής οργάνωσης και
  • πολλές ακόμη “παρεμβολές” 

… με αποτέλεσμα να αποπροσανατολίζεσαι από την φροντίδα των ασθενών σου;

ΟΧΙ ΠΙΑ!

Αφού, η εξειδικευμένη στον ιατρικό κλάδο ομάδα τηλεγραμματείας της My Assistant βάζει ΤΕΛΟΣ σε όλα τα παραπάνω και σου λύνει τα χέρια άμεσα!

Βελτίωσε την υγεία των ασθενών σου όσο εμείς διαχειριζόμαστε κάθε τηλεφωνική κλήση, οργανώνουμε άψογα το πρόγραμμα των ραντεβού σου & αναλαμβάνουμε να σε απαλλάξουμε από κάθε “ενόχληση”!

Τι έχω να κερδίσω; – αναρωτιέσαι…

Ό,τι “κερδίζουν” και όσοι γιατροί μας εμπιστεύονται και μας επιλέγουν τόσα χρόνια!

Πιο συγκεκριμένα,

✔️Εξετάζουν ανενόχλητοι τους ασθενείς τους. 

Η ομάδα μας δέχεται και διαχειρίζεται κάθε τηλεφωνική επικοινωνία έτσι ώστε να εξυπηρετήσει άριστα κάθε ασθενή! Έτσι, και εσύ μένεις focused στην φροντίδα κάθε ασθενή και κάθε κλήση εξυπηρετείται.

✔️Αφιερώνουν όλο τον χρόνο τους στην εξέταση και την φροντίδα των ασθενών τους.

Η  My Assistant team οργανώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάθε μέρα τους Γιατρούς χωρίς να χρειάζεται η δική τους συμμετοχή στον προγραμματισμό των ραντεβού.

Κάθε ασθενής δέχεται την φροντίδα που του αξίζει και εξυπηρετείται πάντα στην ώρα του! 

✔️Χαρίζουν σε κάθε ασθενή την φροντίδα και την σιγουριά που του αξίζει.

Όλη η ενέργεια και ο χρόνος των γιατρών που μας εμπιστεύονται αντί να μοιράζονται σε τηλεφωνικές κλήσεις, οργάνωση ραντεβού, διευθέτηση πληρωμών και άλλα πολλά, επενδύονται ΜΟΝΟ στη φροντίδα των πολύτιμων ασθενών τους!

Το αποτέλεσμα; 

Κάθε ασθενής ξεχωριστά να νιώθει ασφάλεια και σιγουριά απέναντί σου και να σε επιλέγει κάθε φορά!

‘’Ναι όμως, διαθέτω ήδη γραμματειακή υποστήριξη. 

Γιατί να προτιμήσω τις υπηρεσίες τηλεγραμματείας της My Assistant;’’

Γιατί στη My Assistant έχουμε αναπτύξει ένα πρωτοποριακό σύστημα με το οποίο καταφέρνουμε να συνεργαζόμαστε αποδοτικά και αρμονικά με την γραμματεία που ήδη έχεις.

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον σημαντικότερο συνεργάτη σου, έτσι ώστε εκείνη/ος να αναλάβει:

  • όλες τις απαραίτητες πλέον διαδικασίες για το ΓΕΣΥ,
  • άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες καθώς και
  • την υποδοχή των ασθενών σου στο ιατρείο σου 

Και εμείς να επικεντρωθούμε:

  • στη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων,
  • στην οργάνωση των ραντεβού σου και
  • στην υπενθύμιση των ραντεβού σου

Έτσι, από τη μία, η γραμματεία σου έχει τον απαραίτητο χρόνο για να ολοκληρώσει με προσοχή κάθε διαδικασία και παράλληλα να υποδεχθεί με ευγένεια και χαμόγελο τους ασθενείς σου στο γραφείο.

Και, από την άλλη, εμείς αναλαμβάνουμε να “υποδεχτούμε” και να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάθε συνομιλητή και να κάνουμε την καλύτερη δυνατή πρώτη εντύπωση από το πρώτο κιόλας τηλεφώνημα!

  • Απαντάμε στις κλήσεις σου με την επωνυμία του ιατρείου σου
  • Ενημερώνουμε τους ασθενείς σου με πληροφορίες που χρειάζονται, όπως το είδος των υπηρεσιών που μπορείς να τους παρέχεις, το ωράριο λειτουργίας ή το δρομολόγιο προς το ιατρείο, τους τρόπους επικοινωνίας με το ιατρείο σου κλπ.
  • Λαμβάνουμε τυχόν μηνύματα και σε ενημερώνουμε με τον τρόπο που εσύ επιθυμείς (online ενημέρωση/email/sms/ειδική εφαρμογή σε ios ή σε adroid)
  • Διαχειριζόμαστε και διευθετούμε τα ραντεβού σου
  • Υπενθυμίζουμε στους ασθενείς σου τα ραντεβού τους μέσω sms με αποστολέα την επωνυμία του ιατρείου σου
  • Σου προωθούμε τις απολύτως επείγουσες κλήσεις ασθενών σου – αφού πρώτα σε ενημερώσουμε για το ποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί σου
  • Καλούμε τους ασθενείς που αναμένουν τηλεφώνημά σου, ακολουθώντας τις οδηγίες σου, έτσι ώστε να διευκολύνουμε το πρόγραμμά σου

Πες ΑΝΤΙΟ στις χαμένες τηλεφωνικές κλήσεις και στους δυσαρεστημένους ασθενείς!

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας, μάθε περισσότερα και αφιερώσου πλήρως σε κάθε περιστατικό!

Είμαστε συνεχώς σε επικοινωνία!

  • Ενημερώσου άμεσα και ανά πάσα στιγμή για το περιεχόμενο των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεών σου, 
  • διαχειρίσου την online ατζέντα σου και
  • συνομίλησε με την Γραμματέα σου μέσω του online chat ή της online εφαρμογής μας. 

…κάνοντας log in στην πύλη πελατών με τους μοναδικούς κωδικούς που θα σου δώσει η ομάδα μας.

Προγραμματισμός, αλλαγή ή ακύρωση ραντεβού με ένα και μόνο κλικ! Πώς; 

Με την online ατζέντα που σου παρέχουμε! 

Συνδέσου στο λογαριασμό σου και δες το εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα, τα νέα ραντεβού που έχουν κλειστεί από την ομάδα μας και τις αλλαγές στο πλάνο σου σε χρόνο dt!

Κάνε log in στο προφίλ σου και συνομίλησε με την Γραμματέα σου σε πραγματικό χρόνο.

Τα πλεονεκτήματα της  online επικοινωνίας;

  • Έλεγχος των κλήσεων ανά πάσα στιγμή, είτε αυτές είναι εισερχόμενες ή εξερχόμενες
  • Δημιουργία του δικού σου αρχείου τηλεφώνων σύμφωνα με το GDPR
  • Έλεγχος του προσωπικού σου – γνωρίζεις κάθε στιγμή τα μηνύματα που έχουν αφήσει οι ασθενείς σου, άρα βεβαιώνεσαι ότι έχουν εξυπηρετηθεί σωστά και από το αρμόδιο άτομο που εσύ έχεις ορίσει.
  • Άμεση ενημέρωση, πιό γρήγορη ακόμη και απο το να έχεις προσωπικό έξω απο το ιατρείο σου

Θέλεις να βρίσκεσαι πάντα δίπλα στους ασθενείς σου, ακόμη και όταν το ιατρείο σου είναι κλειστό; Με την υπηρεσία Voice to email ΜΠΟΡΕΙΣ!

Αφού πλέον οι ασθενείς σου αφήνουν σε μήνυμα όλα όσα χρειάζονται το οποίο στη συνέχεια προωθείται στο email σου!

Έτσι, και εσύ είσαι σε συνεχή επαφή μαζί τους αλλά και εκείνοι αισθάνονται ότι πραγματικά μπορούν να στηριχθούν πάνω σου κάθε στιγμή!

Ενημερώσου για τα επείγοντα περιστατικά ακόμη και όταν το ιατρείο σου είναι κλειστό!

Το ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος που “σετάρουμε” ενημερώνει τους ασθενείς σου ότι το ιατρείο σου αυτή την στιγμή είναι κλειστό και τους αναφέρει το κινητό τηλέφωνο στο οποίο μπορούν να επικοινωνούν μαζί σου ή μπορούν να αφήσουν μήνυμα και να το ακούσεις μέσω του email σου!

#1.  Διαθέτουμε εξειδικευμένους επαγγελματίες

Για να εντοπίσεις και να εκπαιδεύσεις την σωστή τηλεγραμματεία χρειάζεται να επενδύσεις χρόνο! Τον οποίο όμως δεν έχεις!

Μην ανησυχείς!

Έχεις την My Assistant! Την Νο.1 ομάδα τηλεγραμματείας που ειδικεύεται στον ιατρικό κλάδο!

Γνωρίζουμε άριστα τις ιδιαιτερότητές του, τα σημεία που χρειάζονται προσοχή και τον σωστό κώδικα επικοινωνίας με τους ασθενείς και τους συναδέλφους σου. Η ομάδα μας γίνεται το δεξί χέρι που χρειάζεσαι και είναι έτοιμη να ξεκινήσει σήμερα!

 

#2. Δεν αφήνουμε καμία κλήση να πάει χαμένη

Βάλε ένα τέλος στην ατελείωτη λίστα αναπάντητων κλήσεων και μηνυμάτων από ασθενείς που παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να σε βρουν!

Εμπιστεύσου την My Assistant!

Όσο εμείς δεχόμαστε και διαχειριζόμαστε κάθε τηλεφώνημα και σε ενημερώνουμε για εκείνα που πραγματικά επείγουν, εσύ μένεις προσηλωμένος στον στόχο σου κάνοντας τους ασθενείς σου χαμογελούν ξανά από την άμεση εξυπηρέτηση που τους προσφέρεις!

 

#3.Οργανώνουμε τέλεια πρόγραμμά σου

  • Οργάνωση,
  • διαχείριση και
  • υπενθύμιση των ραντεβού στους ασθενείς

…φεύγουν από τα χέρια σου!

Στην My Assistant γνωρίζουμε τον τρόπο για να οργανώσουμε τέλεια το καθημερινό σου πρόγραμμα χωρίς να χρειαστεί να εμπλακείς!  

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι απλώς να ελέγχεις την online ατζέντα που σου παρέχουμε! Και είσαι έτοιμος για κάθε ραντεβού χωρίς να σπαταλήσεις πολύτιμο χρόνο στον προγραμματισμό τους!

 

#4. Αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά κάθε κρίση

Δεν χρειάζεται να έρχεσαι αντιμέτωπος με κάθε τηλεφωνική κρίση που προκύπτει!

Στην My Assistant διαθέτουμε όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε κάθε καθημερινή πρόκληση!

Διαχειριζόμαστε κάθε (αδίκως ή μη) δυσαρεστημένο ασθενή και κάθε δύσκολο και επιθετικό συνομιλητή αφήνοντάς σε ανεπηρέαστο!

Βγες “αλώβητος” από κάθε κρίση κάθε φορά με την Νο.1 βοηθό!

 

#5. Εμπνέουμε εμπιστοσύνη από το πρώτο…ring!

Στο δικό σου επάγγελμα, η καλή εντύπωση είναι το άλφα και το ωμέγα! Έχεις όμως 1 μόνο ευκαιρία να κάνεις την καλύτερη πρώτη εντύπωση!

Μην το διακινδυνεύεις!

Φρόντισε η πρώτη επαφή των ασθενών σου με το ιατρείο σου να είναι η καλύτερη δυνατή επιλέγοντας την My Assistant!

Γινόμαστε η φωνή που θα εμπνεύσει την εμπιστοσύνη, την σιγουριά και τον επαγγελματισμό που αναζητά κάθε ασθενής και που θα σε κάνει αναντικατάστατο!

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η διαδικασία για την έναρξη και την λειτουργία των υπηρεσιών τηλεγραμματείας μας είναι πανεύκολη και γίνεται από εμάς!

1.Σου παρέχουμε ένα αποκλειστικό τηλεφωνικό αριθμό με βάση την επαρχία σου.

2.Δημοσιεύεις τον αριθμό ή κάνεις εκτροπή σε αυτόν, τον αριθμό του ιατρείου σου ή/και το κινητό σου τηλέφωνο

3.Οι κλήσεις σου απαντώνται από την ομάδα μας με την επωνυμία του ιατρείου σου, δίνονται βασικές πληροφορίες στους ασθενείς σου, διευθετούνται τα ραντεβού σου και λαμβάνονται τα μηνύματα σου.

4.Μετά από κάθε κλήση σε ενημερώνουμε σχετικά με το περιεχόμενό της και σου προωθούμε τυχόν μηνύματα με όποιο τρόπο εσύ επιθυμείς:

  • Online ενημέρωση
  • Email
  • Sms
  • Ειδική εφαρμογή σε IOS ή Android

5.Σου μεταφέρουμε όλες τις επείγουσες κλήσεις σε σταθερό ή σε κινητό τηλέφωνο

Και το κυριότερο;

 

  • Μειώνεις σημαντικά τα λειτουργικά σου κόστη
  • Περιορίζεις το φόρτο εργασίας σου
  • Δεν έχεις καμία απολύτως δέσμευση

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας!

support

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΗΛΕΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Σου συμβαίνει συνεχώς…

Όσο προσπαθείς να δουλέψεις πάνω στα projects και στους πελάτες σου, το τηλέφωνο δεν σταματά να χτυπά!

Και τότε είναι που μπαίνεις σε δίλημμα…

Απαντάς στην κλήση αφήνοντας στη μέση αυτό που κάνεις εκείνη την ώρα ή την αγνοείς βάζοντάς την στη λίστα με τις υπόλοιπες αναπάντητες;

Με τις υπηρεσίες τηλεγραμματείας της My Assistant βάζεις οριστικό ΤΕΛΟΣ σε αυτόν τον προβληματισμό σου!

Αφού η έμπειρη ομάδα μας αναλαμβάνει να:

  • Δεχθεί κάθε τηλεφωνική κλήση
  • Διαχειριστεί κάθε συνομιλητή (δύσκολο ή εύκολο)
  • Σου προωθήσει ΜΟΝΟ τις απολύτως επείγουσες κλήσεις
  • Κρατήσει και να σου μεταφέρει όλα τα μηνύματα

Καθώς επίσης και να:

  • Οργανώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρόγραμμα των ραντεβού σου
  • Βοηθήσει τα ραντεβού σου να φτάσουν στο σημείο συνάντησης
  • Διευθετήσει τυχόν πληρωμές που μπορεί να εκκρεμούν
  • Υποστηρίξει την ήδη υπάρχουσα γραμματεία που (ενδεχομένως να) διαθέτεις

Τι πετυχαίνεις εσύ με όλα τα παραπάνω;

  • Καταφέρνεις να κάνεις focus και να επενδύεις και να αφιερώνεις τον χρόνο σου στα απολύτως απαραίτητα: στους πελάτες σου!
  • Δίνεις την εντύπωση μίας απόλυτα οργανωμένης επιχείρησης αφού όλοι εξυπηρετούνται – καλούμε πάντα πίσω τις κλήσεις που ίσως να μην απαντηθούν!
  • Πετυχαίνεις την καλύτερη δυνατή πρώτη εντύπωση για την επιχείρησή σου από το πρώτο τηλεφώνημα – μην ξεχνάς ότι έχεις μία και μόνο ευκαιρία να κάνεις την καλύτερη πρώτη εντύπωση
  • Αποκτάς ελεύθερο χρόνο τον οποίο μπορείς να αφιερώσεις στον εαυτό σου, στην οικογένειά σου ή στην ανάπτυξη της επιχείρησής σου – αφού πλέον οργάνωση ραντεβού, διαχείριση κλήσεων και άλλα δευτερεύοντα καθήκοντα περνάνε στα χέρια μας!

Όσο λοιπόν, εσύ  εστιάζεις στην μελέτη κάθε πελάτη & project σου, εμείς δεχόμαστε κάθε τηλεφωνική κλήση και οργανώνουμε τα ραντεβού σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο…


Όλες τις ώρες, με συνέπεια, σοβαρότητα και επαγγελματισμό!

Μάθε περισσότερα με ένα τηλεφώνημα!

Είμαστε συνεχώς σε επικοινωνία!

Ενημερώσου άμεσα και ανά πάσα στιγμή για το περιεχόμενο των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεών σου, διαχειρίσου την online ατζέντα σου συνομίλησε με την Γραμματέα σου μέσω του online chat ή της online εφαρμογής μας. 

Τι χρειάζεται να κάνεις; 

Απλώς να κάνεις log in στην πύλη πελατών χρησιμοποιώντας τους μοναδικούς κωδικούς που θα σου δώσει η ομάδα μας!

Με ένα τόσο γεμάτο πρόγραμμα όπως είναι το δικό σου, είναι λογικό να υπάρχουν συνεχώς αλλαγές και προσαρμογές.

Από τη μία μεριά, οι αλλαγές αυτές μπορεί να είναι αποπροσανατολιστικές για σένα. Από την άλλη όμως, με την online ατζέντα που σου παρέχουμε, γίνονται σε χρόνο dt είτε από σένα είτε από την Γραμματέα σου.

Μέσω του προφίλ σου στη myassistant.com.cy φυσικά!

Με το online chat που θα βρεις κάνοντας log in στο προφίλ σου μπορείς να συνομιλείς με την Γραμματέα σου σε πραγματικό χρόνο.

Γιατί να επιλέξεις την online ενημέρωση;

Επειδή:

  • Έχεις οποιαδήποτε στιγμή τον έλεγχο των κλήσεών σου, είτε αυτές είναι εισερχόμενες ή εξερχόμενες
  • Δημιουργείς το δικό σου αρχείο τηλεφώνων με βάση τη χρονική περίοδο που επιτρέπεται από το νέο γενικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων.
  • Ελέγχεις από όπου και αν βρίσκεσαι το προσωπικό σου. Γνωρίζοντας τα μηνύματα που αφήνουν οι ασθενείς σου, μπορείς να βεβαιωθείς ότι έχουν εξυπηρετηθεί σωστά και από το αρμόδιο άτομο που εσύ έχεις ορίσει.

Με την υπηρεσία Voice to email που σου παρέχουμε, οι πελάτες σου μπορούν να αφήνουν σε μήνυμα όλα όσα χρειάζονται και εκείνο με τη σειρά του να προωθείται στο email σου αμέσως!

Έτσι, εσύ φροντίζεις κάθε πελάτη σου κάθε στιγμή και εκείνοι με τη σειρά τους αισθάνονται ότι πραγματικά μπορούν να στηριχθούν πάνω σου.

Το γραφείο σου είναι κλειστό αλλά συνεχώς το μυαλό σου τρέχει στους πελάτες που μπορεί να χρειαστούν την βοήθειά σου;

Μην ανησυχείς!

Ένα ηχογραφημένο μήνυμα καλωσορίσματος αναφέρει στους πελάτες σου ότι το γραφείο σου αυτή την στιγμή είναι κλειστό σημειώνοντας και ένα κινητό τηλέφωνο στο οποίο μπορούν να επικοινωνούν όσοι σε χρειάζονται άμεσα.

#1.  Διαθέτουμε εξειδικευμένους επαγγελματίες

Για να εντοπίσεις και να εκπαιδεύσεις την σωστή γραμματειακή υποστήριξη χρειάζεται να επενδύσεις χρόνο! Τον οποίο όμως δεν έχεις!

Μην ανησυχείς! Έχεις την Νο.1 ομάδα τηλεγραμματείας της My Assistant

Γνωρίζουμε άριστα:

  • τις ιδιαιτερότητες κάθε κλάδου,
  • τα σημεία που χρειάζονται προσοχή και
  • τον σωστό κώδικα επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες σου

…και γινόμαστε το δεξί χέρι που χρειάζεσαι άμεσα!

 

#2. Δεν αφήνουμε καμία κλήση να πάει χαμένη

Βάλε ένα τέλος στην ατελείωτη λίστα αναπάντητων κλήσεων και μηνυμάτων από πελάτες που παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να σε βρουν!

Εμπιστεύσου την My Assistant!

Δεχόμαστε και διαχειριζόμαστε κάθε τηλεφώνημα και σε ενημερώνουμε για εκείνα που πραγματικά επείγουν!

Με αυτόν τον τρόπο, εσύ μένεις προσηλωμένος στον στόχο σου και οι πελάτες σου χαμογελούν ξανά από την άμεση εξυπηρέτηση που τους προσφέρεις!

 

#3.Οργανώνουμε τέλεια πρόγραμμά σου

Οργάνωση, διαχείριση και υπενθύμιση των ραντεβού στους πελάτες φεύγουν από τα χέρια σου!

Στην My Assistant γνωρίζουμε τον τρόπο για να οργανώσουμε τέλεια το καθημερινό σου πρόγραμμα χωρίς να χρειαστεί να εμπλακείς!  

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι απλώς να τσεκάρεις την online ατζέντα που σου παρέχουμε!

Και είσαι έτοιμος για κάθε ραντεβού χωρίς να σπαταλήσεις πολύτιμο χρόνο στον προγραμματισμό τους!

 

#4. Αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά κάθε κρίση

Δεν χρειάζεται να έρχεσαι αντιμέτωπος με κάθε τηλεφωνική κρίση που προκύπτει!

Στην My Assistant διαθέτουμε όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε κάθε καθημερινή πρόκληση!

Διαχειριζόμαστε κάθε (αδίκως ή μη) δυσαρεστημένο πελάτη και κάθε δύσκολο και επιθετικό συνομιλητή αφήνοντάς σε ανεπηρέαστο!

Βγες “αλώβητος” από κάθε κρίση κάθε φορά με την Νο.1 βοηθό!

 

#5. Εμπνέουμε εμπιστοσύνη από το πρώτο…ring!

Στο δικό σου επάγγελμα, η καλή εντύπωση είναι το άλφα και το ωμέγα! Έχεις όμως 1 μόνο ευκαιρία να κάνεις την καλύτερη πρώτη εντύπωση!

Μην το διακινδυνεύεις!

Φρόντισε η πρώτη επαφή των πελατών  σου με το γραφείο σου να είναι η καλύτερη δυνατή επιλέγοντας την My Assistant!

Γινόμαστε η φωνή που θα εμπνεύσει την εμπιστοσύνη, την σιγουριά και τον επαγγελματισμό που αναζητά κάθε πελάτης και που θα σε κάνει αναντικατάστατο!

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η διαδικασία για την έναρξη και την λειτουργία των υπηρεσιών τηλεγραμματείας μας είναι πανεύκολη και γίνεται από εμάς!

1. Σου παρέχουμε ένα αποκλειστικό τηλεφωνικό αριθμό με βάση την επαρχία σου

2. Δημοσιεύεις τον αριθμό ή κάνεις εκτροπή σε αυτόν, τον αριθμό του γραφείου σου ή/και το κινητό σου τηλέφωνο

3. Οι κλήσεις σου απαντώνται από την ομάδα μας με την επωνυμία της επιχείρησής σου, δίνονται βασικές πληροφορίες στους πελάτες σου, διευθετούνται τα ραντεβού σου και λαμβάνονται τα μηνύματα σου.

4. Μετά από κάθε κλήση σε ενημερώνουμε σχετικά με το περιεχόμενό της και σου προωθούμε τυχόν μηνύματα με όποιο τρόπο εσύ επιθυμείς:

  • Online ενημέρωση
  • Email
  • Sms
  • ή με την ειδική εφαρμογή σε ios και σε android

5. Σου μεταφέρουμε όλες τις επείγουσες κλήσεις σε σταθερό ή σε κινητό τηλέφωνο

Το αποτέλεσμα όλων όσων σου προσφέρουμε;

✔️Μειώνεις σημαντικά τα λειτουργικά σου κόστη

✔️Περιορίζεις το φόρτο εργασίας σου

✔️Δεν έχεις καμία απολύτως δέσμευση

Θέλεις να μάθεις περισσότερα;

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας!

planing

ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η συνεργασία μας, δεν σταματά εδώ…

Μεταξύ άλλων, μπορούμε να σου παρέχουμε τις παρακάτω υπηρεσίες:

Υπηρεσία υπενθύμισης οφειλών

Συνεχώς έρχεσαι αντιμέτωπος με την άβολη συζήτηση της υπενθύμισης για την πληρωμή σου από τους πελάτες σου;

 

Μάντεψε!

Αναλαμβάνουμε και αυτό!

 

Συγκεκριμένα, η ομάδα μας, σε τακτά χρονικά διαστήματα, επικοινωνεί με τους οφειλέτες της επιχείρησής σου στοχεύοντας στην είσπραξη των οφειλόμενων ποσών.

 

Κύριος σκοπός μας είναι να απεμπλακείς από την δύσκολη θέση της υπενθύμισης των οφειλών και να καταφέρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, την είσπραξή τους!

 

Πάντα με ευγένεια και επαγγελματισμό!



  • Παρακολουθούμε και καταγράφουμε συνεχώς την κάθε επικοινωνία με τον οφειλέτη,
  • «πιέζουμε» να οριστεί η ημερομηνία εξόφλησης και 
  • συνεχίζουμε να κάνουμε υπενθυμίσεις μέχρι να γίνει η σχετική εξόφληση.

 

Φυσικά, σε ενημερώνουμε λεπτομερώς για κάθε επικοινωνία μας μέσω της online πλατφόρμας, για τα αποτελέσματα αυτών καθώς και για την ημερομηνία της επόμενης κλήσης-reminder που σκοπεύουμε να πραγματοποιήσουμε εάν δεν ολοκληρωθεί κάποια πληρωμή.

Προώθηση υπηρεσιών / προϊόντων

Διαθέτεις ήδη πιθανό πελατολόγιο αλλά συνεχώς “σκοντάφτεις” στο ίδιο πρόβλημα, στην προσέγγισή του!

Και είναι λογικό…

Αφού από τη μία, ο χρόνος που διαθέτεις ενδεχομένως να μην είναι αρκετός έτσι ώστε να τον αφιερώσεις και εκεί και από την άλλη, ίσως να μην είσαι ο κατάλληλος για να κάνει την πρώτη επαφή!

Μην ανησυχείς… Στη My Assistant τα αναλαμβάνουμε όλα εμείς!

Πιο συγκεκριμένα, αναλαμβάνουμε να κάνουμε την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία με τους πιθανούς πελάτες σου ενημερώνοντάς τους για τις υπηρεσίες ή/και τα προϊόντα σου. 

Τελικός στόχος μας;

Να κλείσουμε το πρώτο προσωπικό σας ραντεβού!

Τα πλεονεκτήματα;

  • Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου γίνονται πλέον γνωστά και αναγνωρίσιμα
  • Με μια προσωποποιημένη επαφή βρίσκεσαι πιο κοντά στην πώληση του προϊόντος ή των υπηρεσιών σου
  • Η ομάδα μας προωθεί και καταγράφει τα συμπεράσματα κάθε επικοινωνίας, βοηθώντας στο να αξιολογείς και να βελτιώνεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου

Έρευνα αγοράς

Χρειάζεται να ολοκληρώσεις μία έρευνα αγοράς αλλά δεν διαθέτεις το χρόνο ή τα μέσα για να την πραγματοποιήσεις;

Το ‘χουμε και αυτό!

Αναλαμβάνουμε να επικοινωνήσουμε εμείς τηλεφωνικά με τη λίστα επαφών που έχεις συγκεντρώσει, να θέσουμε τα ερωτήματά σου και να συλλέξουμε τις πληροφορίες.

Στη συνέχεια, παραδίδουμε όλα τα αποτελέσματα στη μορφή που σε εξυπηρετεί (έντυπη ή ηλεκτρονική)

*Τα αποτελέσματα των κλήσεων παραδίδονται σε χειρόγραφα έντυπα.

Γραμμή καταναλωτή

Τόσο απαραίτητη για την επιχείρησή σου, αλλά και τόσο απαιτητική και δύσκολη στο να στηθεί και να λειτουργεί σωστά.

Αυτό στην περίπτωση που δεν συνεργάζεσαι με τη My Assistant και τις υπηρεσίες Γραμμής Καταναλωτή που μπορεί να σου προσφέρει.

Γιατί αν συνεργάζεσαι, τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα απολύτως!

Η ομάδα μας, με πλήρη επαγγελματισμό, συνέπεια και ευγένεια:

  • Δέχεται τις κλήσεις
  • Καταγράφει τα παράπονα και τις εισηγήσεις των πελατών σου
  • Δίνει λύσεις σύμφωνα με τις δικές σου οδηγίες και κατευθύνσεις
  • Σου μεταφέρει όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις

Αναλαμβάνουμε τις Γραμμές καταναλωτή για επιχειρήσεις, Δήμους, υπεραγορές κ.α.

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας, μάθε περισσότερα και πήγαινε την επιχείρησή σου στο επόμενο level!