Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Άννα Αχιλλέως

Ιδιοκτήτρια-Διευθυντής

Η My Assistant λειτούργησε το Φεβρουάριο του 2013.  Στις 18/2/2013 δέχθηκε το πρώτο τηλεφώνημά και από τότε χιλιάδες τηλεφωνήματα εξυπηρετούνται καθημερινά. O σκοπός της εξαρχής ήταν και είναι να μεταδώσει το μήνυμα ότι η σωστή γραμματέας είναι το κλειδί κάθε επιχείρησης. Δεν ήταν λίγες οι φορές που προσωπικά ως πελάτης ήμουν δέκτης ειρωνικής συμπεριφοράς ή μη προθυμίας για εξυπηρέτηση. Το αποτέλεσμα ήταν σιωπηλά να αποταθώ κάπου αλλού για εξυπηρέτηση. Το άσχημο αντίκτυπο μιας τέτοιας συμπεριφοράς αντανακλάται στην εταιρεία ή στο γιατρό.  Τις πλείστες φορές δεν γνωρίζουν καν το περιστατικό. Αυτό αποτέλεσε την έμπνευσή μου ως προς το στόχο της My Assistant.
Εκτιμώντας απεριόριστα τις επενδύσεις των εταιρειών, εκτιμώντας το ίδιο τα χρόνια εκπαίδευσης των γιατρών και τις επενδύσεις τους προς τον ιατρικό εξοπλισμό τους αλλά και της ανάγκης των ασθενών να εξεταστούν από τους γιατρούς που οι ίδιοι επιλέγουν ,η ομάδα της my assistant είναι αδιαμφισβήτητα η πιο έμπιστη συνεργάτης. Η εταιρεία μας ξεχωρίζει από τους ανθρώπους της. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ. Οι Τηλεγραμματείς μας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή πάντα πρόθυμες, ευγενικές, χαμογελαστές, πανέτοιμες, εξυπηρετούν με πλήρη επαγγελματισμό την κάθε τους κλήση. Εξυπηρετούν με αγάπη και υπομονή τον παππού που δεν ακούει καλά, τη γιαγιά που ανησυχεί και καλεί επανειλημμένα. Τον κύριο Νίκο που φωνάζει γιατί θα κάνει επέμβαση και ανησυχεί. Τον κύριο Χρίστο που καλεί από τις φυλακές ή την κυρία Μαρία που επιθυμεί statement. Και εκεί που η κλήση τελειώνει και η θλιμμένη φοβισμένη ή και θυμωμένη φωνή μεταλλάσσεται σε ένα εγκάρδιο ευχαριστώ είναι η δική τους αμοιβή. Γιατί απλά κατάφεραν και άλλαξαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα την ψυχολογία ενός ανθρώπου και ενίσχυσαν την εικόνα του πελάτη μας.

Στην πίσω γραμμή αλλά αδιαμφισβήτητα πολύτιμοι είναι οι άνθρωποι – Συνεργάτες μας που μας στηρίζουν και εξελίσσουν τον τεχνολογικό μας εξοπλισμό. Εξωτερικοί Συνεργάτες που έγιναν ένα μαζί μας και μας στηρίζουν ακούραστα. Υλοποιούν και τελειοποιούν τις ιδέες μας. Eίναι μέλος της ομάδας μας και οραματίζονται το μέλλον μαζί μας. Είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα μας την στιγμή του προβλήματος και το επιλύουν σε μηδαμινό χρόνο. Προβλέπουν τους κινδύνους και παρουσιάζουν άμεσες λύσεις.

Αυτή είναι η ομάδα μας.

Αυτοί είναι οι άνθρωποι μας.

Αυτή είναι η My Assistant Secretarial Services.

Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους.  H my assistant υπάρχει και ξεχωρίζει χάρη σε αυτούς.

Άννα Ζαφειριάδου

Call Center Supervisor

 

Ξεκίνησα πριν 5 χρόνια σχεδόν ως λειτουργός και τώρα είμαι υπεύθυνη του τηλεφωνικού κέντρου της My Assistant.  Θεωρώ ότι έχω βρει το νόημα της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας. 

Η δουλειά μου είναι συναρπαστική, με καθημερινές προκλήσεις, στόχους και πολύ μα πολύ επικοινωνία και φυσικά εξυπηρέτηση.  Είναι για μένα η δουλειά που ήθελα πάντα να έχω.  Την αγαπώ και καθημερινά αποζητώ να μαθαίνω και να εξελίσσομαι σε ένα περιβάλλον που μου δίνει τη δυνατότητα να οραματίζομαι ένα καλύτερο μέλλον για όλους, τόσο για τον εαυτό μου όσο και για την οικογένεια μου.  Η καθημερινή τριβή με τον κόσμο μου έδωσε την δυνατότητα να μάθω να κατανοήσω και να προσαρμόσω τις δεξιότητες μου με τέτοιο τρόπο ώστε αυτό που θα τους προσφέρω να είναι άρτιο. 

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση, για όσους τη γνωρίζουν είναι μαγική αφού καλείσαι να κερδίσεις το συνομιλητή σου με τον τόνο της φωνής σου και τις γνώσεις σου, την ευγένεια σου και την ταχύτητα. Σε ένα κόσμο που συνεχώς αλλάζει είμαι τυχερή που εργάζομαι σε μια εταιρεία καινοτόμα με πολλές δυνατότητες ευκαιρίες για γνώση ανέλιξη αλλά και ομαδικότητα χωρίς ανταγωνισμούς και προσωπικές φιλοδοξίες. 

Αυτό που με κάνει να θέλω να ανήκω στην ομάδα της My Assistant είναι γιατί πάνω από όλα είναι ανθρωποκεντρική, κοντά στους ανθρώπους της και ακόμη πιο κοντά στους συνεργάτες της.  Κάθε μέρα που περνάει βρίσκουμε νέους τρόπους και νέες τεχνολογίες καθώς επίσης και συνεχή σεμινάρια να γινόμαστε όλο και καλύτεροι και να ξεπερνούμε συνεχώς τον εαυτό μας.

Ευχή μου λοιπόν να συνεχίσει η εταιρεία της καρδιάς μου την ανοδική πορεία της και εμείς να είμαστε εκεί να πραγματοποιούμε τα όνειρά μας.

Ευρυδίκη Θεοφάνους

Τμήμα οδηγιών

Εχω τη χαρά να εργάζομαι στη My Assistant απο τον Ιούλιο του 2020 όπου και στελεχωνω το τμήμα τον οδηγιών που λαμβάνουμε απο τουσ συνεργατες μας. Για μένα δε αποτελεί μια απλή εργασία μόνο για τα προς το ζήν αλλά είναι ένα λειτούργημα όπου μου δίνεται η ευκαρία να εξυπηρετώ και να βοηθώ τους ανθρώπους που αποτείνοντε σε μας για να εξυπηρετηθούν άμεσα σωστά και με σεβασμό. Μέσω αυτης τη δουλειάς εισπράττω θετικά σχόλια τα οποία μου δίνουν καθημερινά τη δύναμη να ανταπεξέρχομαι τόσο στη δουλειά μου καλυτερα όσο και στην προσωπική μου ζωή διότι νιώθω γεμάτη απο συναισθήματα που μόνο η εξυπηρέτηση μπορεί να σου προσφέρει. Νιώθω περήφανη που ανοίκω, που ειμαι κομμάτι και εγώ αυτής της εταιρείας και συμμετέχω στην εξέλιξή της με τις δικές μου δυνατητες. Η Μy Assistant για μένα αποτελεί τη δεύτερη μου οικογένεια καθως σε όλη την ομάδα επικρατεί αγάπη , σεβασμός, αλληλεγγύη και ομαδικότα. Γινόμαστε όλοι μια γροθιά ώστε να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο τρόπο τόσο τουσ συνεργάτες μασ όσο και τους πελάτες αυτών. . Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στην εργοδοσία μου στην κυρία Άννα Αχιλλέως η οποία εκτός απο σπουδαίος άνθρωπος είναι αυτή που μας διδάσκει με την εμπειρία της πωσ μπορούμε να γινόμαστε ολο και καλύτεροι και να ξεχωρίζει και να βελτιώνει τισ δεξιότητες μας καθημερινά τόσο με νέες τεχνολογίες όσο και με σεμινάρια.
¨Ολα αυτά είναι κινητρα ισχυρά ώστε να βάζω καθημερινούς στόχους για να γίνομαι ακόμη πιο χρήσιμη, ακόμη πιο δημιουργική και να προσφέρω το καλύτερο τόσο στην ομάδα όσο και στην εταιρεία μας ώστε και αυτή να γίνεται δυνατότερη και ακόμη πιο μεγάλη

Χριστίνα Στούππα

Call Center Agent

Εργάζομαι στην εταιρεία 6 μήνες.  Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το πάθος μου.  Με παθιάζει το ότι η κάθε γραμμή που απαντάς μέσα σε αυτή είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα που θα την αντιμετωπίσεις πάντα με ευγένεια και άμεση εξυπηρέτηση.  Νιώθω πάρα πολύ όμορφα που καθημερινά εξυπηρετώ διαφορετικά άτομα γιατρούς και πελάτες.  Καθημερινά συμβάλω και εγώ στην καλή εικόνα και στην εξυπηρέτηση των πελατών μας.  χαίρομαι πραγματικά όταν ακούμε ευχαριστώ από καρδιάς. Η My Assistant για μένα σημαίνει επαγγελματισμός στην εξυπηρέτηση και χαίρομαι που ανήκω στην ομάδα και μπορώ να αναδείξω όλες τις δεξιότητες μου στο έπακρο.  Η ομάδα είναι η δύναμη μου που μου δίνει στήριξη και μαζί καταφέρνουμε να επιτεύξουμε καλύτερα τους στόχους μας.  οι συνάδελφοι είναι ότι καλύτερο συνάντησα στην πορεία της καριέρας μου.  Όλες τις αναδεικνύει η ομαδικότητα η ευγένεια η άμεση εξυπηρέτηση ο επαγγελματισμός . Η δε εργοδότης μου από την πρώτη στιγμή που την γνώρισα ένιωσα ότι είναι ένα άτομο δοτικό, ευγενικό χαμογελαστό και φυσικά σπουδαία επαγγελματίας.  Με την συνεργασία κερδίζω γιατί δίνω καθημερινά απλόχερα τις δεξιότητες μου και εξυπηρετώ εκατοντάδες πελάτες καθημερινά. Ξεχωρίζω την εργασία μου από άλλες εργασίες γιατί ανα πάσα στιγμή ότι και να χρειαστείς θα υπάρξει βοήθεια και στήριξη για να πας ακόμα καλύτερα. Καθημερινά σε υποδέχεται  ένα ζεστό χαμόγελο και συνεχής εκπαίδευση για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Μαρία Γιανναρά

Call Center Agent

Είμαι μέλος της οικογένειας της My Assistant εδώ και 2 χρόνια.  Η εταιρία μας αναλαμβάνει με επιτυχία εδώ και χρόνια την ποιοτική και επαγγελματική εξυπηρέτηση προς τον πελάτη μας αναλόγως με την φύση της εργασίας του. Η διαφορετικότητα στους τομείς της εργασίας του κάθε μας πελάτη κάνει το δικό μου επάγγελμα ακόμη πιο ενδιαφέρον.  Μου δίνετε ταυτόχρονα η δυνατότητα να διευρύνω τους ορίζοντες μου σε διάφορους τομείς και θέματα καθώς και να πολλαπλασιάζω τις γνώσεις μου… (πχ ιατρικά ζητήματα αφού είναι και επίκαιρα λόγω πανδημίας).  Πραγματικά νιώθω καθημερινά περήφανη που ανήκω στο ισχυρό δυναμικό τόσων εταιρειών και ιατρείων μαζί.  Ταυτόχρονα νιώθω ικανοποίηση με τον εαυτό μου που συμβάλλω στην επαγγελματική προώθηση και ανέλιξη της κάθε εργασίας όπου μας εμπιστεύεται τη φήμη της και την εξυπηρέτηση της.  Αυτό το εισπράττω καθημερινά τόσο από τους ευχαριστημένους πελάτες μας όσο και από τους ασθενείς.  Τα εύσημα μου είναι το εγκάρδιο ευχαριστώ που θα ακούσω από τον ευχαριστημένο πελάτη μας όσο αφορά την διεκπεραίωση μια οδηγίας ή το σε υπέρ ευχαριστώ ήσουν πολύ εξυπηρετική και ευγενική από τον πελάτη του πελάτη μας. Η My Assistant για μένα είναι η δεύτερη μου οικογένεια, το δεύτερο μου σπίτι όπου είναι φτιαγμένο από αγάπη σεβασμό και συναδέλφους που ξέρουν να συνεργάζονται με ζήλο και αλληλεγγύη για το καλύτερο αποτέλεσμα.  Δεν θα μπορούσα να παραλείψω να αναφερθώ στην υπέροχη εργοδότη μου την Άννα Αχιλλέως η οποία έχει πετύχει με τον επαγγελματισμό και την αγάπη της να χτίσει έναν μικρό κολοσσό στην νέα εποχή εξυπηρέτηση την τηλεγραμματεία.  Με έχει εμπνεύσει στο να θέλω να γίνομαι καθημερινά τόσο καλύτερη στην εργασία μου όσο και καλύτερος άνθρωπος στην κοινωνία.  Γιαυτό κε εγώ εργάζομαι και κοπιάζω καθημερινά να είναι ένα απαραίτητο κομμάτι της αλυσίδας My Assistant.

Υ Γ Νιώθω ευλογημένη που έχω τον τίτλο το κορίτσι της My Assistant.

Αντιγόνη Ξένου

Call Center Agent

Εντάχθηκα στην οικογένεια της My Assistant πριν περίπου 2,5 χρόνια. Θυμάμαι ακόμα την μέρα που ήρθα γι συνέντευξη. Ήταν με την ιδιοκτήτρια της εταιρίας κα Άννα Αχιλλέως.  Με υποδέχτηκε χαμογελαστή και με ευγενι και άμεσα ένιωσα μια οικειότητα που δύσκολα συμβαίνει, τουλάχιστον τόσο γρήγορα. Με τον καιρό κατάλαβα πως η πρώτη εντύπωση ήταν σωστή και με το παραπάνω.  Ως εργοδοτρια είναι  προσιτή και πάντα έτοιμη να ακούσει για όποια προβλήματα προκύπτουν είτε στην εργασία, είτε και προσωπικαΨάχνει άμεσα να δώσει λύσεις και προσπαθεί συνεχώς να κάνει το χώρο εργασίας μας πιο άνετο, πιο ευχάριστο, πιο ξεκούραστο. Είναι διαθέσιμη για μας οπότε τη ζητήσουμε και το χαμόγελο και η καλή της διάθεση μας φτιάχνει τη μέρα, κάθε φορά που έρχεται στο γραφείο. Λογικό λοιπόν είναι κα οι υπάλληλοι να νιώθουμε πως ερχόμαστε σε ένα χώρο εργασίας που τον νιώθουμε δικό μας. Όλοι οι συνάδελφοι είναι πρόσχαροι. Με στήριξαν από την πρώτη στιγμή και με βοήθησαν να εγκλιματιστω και να καταλάβω το πνεύμα και τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας. Είναι σημαντικό πως ξέρω ότι μπορώ να στηριχτω πάνω τους για οτιδήποτε και μου αρέσει που καλύπτει ο ένας μας την οποία αδυναμία του άλλου, έτσι που δημιουργούμε ένα τρομερά δυνατό σύνολο, ικανό να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε δυσκολία.  Η αλήθεια είναι πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια απαιτητική δουλειά. Αυτό όμως είναι που την κάνει και άκρως ενδιαφέρουσα.  Κάθε μέρα που τελειώνει ξέρω πως βοήθησα τους πελάτες μας να κάνουν κι οι ίδιοι καλύτερα τη δουλειά τους και τον κόσμο που καλεί,  πως τον βοήθησα να βρει μια λύση σε κάποιο θέμα που τον απασχολεί. Όταν μου λένε για την ευγένεια και τον επαγγελματισμό με τον οποίο τους εξυπηρετω, νιώθω περήφανη και ικανοποιημένη για τον εαυτό μου. Επίσης νιώθω πως υπηρετώ στο έπακρον το πνεύμα και τη φιλοσοφία της εταιρίας μας, που είναι να προσπαθούνε πάντα για τη καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Οι πελάτες μας είναι σημαντικοί άνθρωποι, ο καθένας στον τομέα του και είμαι χαρούμενη να εξυπηρετω τέτοιους επαγγελματίες. Στην My assistant ήρθα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής μου και για μένα είναι περισσότερο από δουλειά.  Είναι ένας χώρος σχεδόν σαν το σπίτι μου, όπου όλοι με αποδέχτηκαν, με στήριξαν και με στηρίζουν. Ευχαριστώ την κα Άννα και όλες τις συναδέλφους για την άψογη μέχρι τώρα συνεργασία.

Μελίνα Χατζηστυλλή

Call Back Agent

Με τη My assistant συναντήθηκαν οι δρόμοι μας πριν από περίπου 5 μιση χρόνια. Δεν θα ξεχάσω που από την πρώτη κιολας επαφή, την οποία είχα με τους ανθρώπους της Μyassistant ένοιωσα ένα ξεχωριστό δέσιμο. Εξ’αρχής, πέραν από την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπο μου, με έκαναν να αισθανθώ οικεία, ότι είμαι ισότιμο μέλος της ομάδας και ότι η συνεργασία μας είναι επι ίσοις όροις. Ο ανθρωποκεντρικός τρόπος με το οποίο με προσέγγισαν από την πρώτη στιγμή και ειδκότερα στα όποια λάθη έκανα, αποτέλεσε κινητήριο δύναμη για εμένα προκειμένου να επιδιώκω συνεχώς να βελτιώνω τις ικανότητες μου και να εξελίσσομαι ώστε να φτάσω να γίνω πολύτιμο μέλος στην ομάδα. Ήταν ο δικός μου τρόπος για να ανταποδώσω την απλόχερη εμπιστοσύνη, την ενθάρρυνση και τη στήριξη που λάμβανα από τους ανθρώπους της Myassistant. 

Αν και προέρχομαι από ένα διαφορετικό επαγγελματικό προσανατολισμό (Κοινωνικές επιστήμες – Ψυχολογία) που έχει στον πυρήνα του τον άνθρωπο με ένα αλλιώτικο τρόπο,  εντούτοις αυτό δεν με εμπόδισε να συνδυάσω τις δεξιότητες μου ώστε η εξυπηρέτηση πελατών να γίνει κυριάρχο μέλημα και προτεραιότητα μου. Για μένα ο τρόπος που διαχειρίζομαι την κάθε κλήση, την οποία λαμβάνω, καθρεφτίζεται στην εξυπηρέτηση που θα ήθελα εγώ προσωπικά να λάβω σε οποιαδήποτε υπηρεσία, οργανισμό ή ιατρό θα απευθυνόμουν. Παρόλο που δεν έχω οπτική επαφή με το άτομο που καλεί, προσπαθώ να το αντιμετωπίσω, έχοντας στην σκέψη μου ότι στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής βρίσκεται η μητέρα, ο πατέρας, ο αδελφός, η αδελφή , ο φίλος, ο συγγενής και είναι απαραίτητο να παρέχω την πιο ποιοτική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με βάση τις ανάγκες των ατόμων που καλούν, πάντα με κατανόηση, σεβασμό και υπομονή. Αυτό είναι και το κομμάτι που με ιντρικάρει περισσότερο στην εξυπηρέτηση των πελατών μας σε συνδυασμό με το ό,τι υπάρχουν άτομα που καλόυν σε εμάς για να εξυπηρετηθουν και μπορεί αρχικά να είναι δύστροπα, αγενή, επιτακτικά και απότομα στον τρόπο που μας μιλούν, όμως η ευγένεια, το χαμόγελο, η θετική διάθεση, και η προθυμία μας, γρήγορα αναπτρέπουν το όλο σκηνικό, καταλήγωντας πολλές φορές να μας απολογούνται για τον τρόπο που μας μίλησαν αρχικά. Ειλικρινα, δεν υπάρχει ομορφότερο συναίσθημα από το να ακούς σχόλια όπως “τέτοια ευγένεια δεν έχω συναντήσει πουθένα, ποτέ μου”, “μα τι γλυκιά και ευγενική κοπέλα που είσαι” “ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια και που με άκουσες”, “μου απάντησες το τηλέφωνο και πραγματικά έφτιαξε η μέρα μου, από τη θετική διάθεση που έχεις”. Η αίσθηση της ικανοποιήσης, της ευχαρίστησης και της πληρότητας που αισθάνομαι μετά το τέλος αυτών των κλήσεων είναι απερίγραπτη. Το να νοιώθεις ότι με τον δικό σου τρόπο συνέβαλες ώστε ένας άνθρωπος να καταφέρει να λάβει εκείνο που είχε πραγματικά ανάγκη ή έκανες λίγο πιο ξεχωριστή τη μέρα του, είναι μοναδικό. 

Μετά από αρκετά χρόνια στo δυναμικό της Myassistant μπορώ να πω με βεβαιότητα, ότι τη Myassistant την νοιώθω σαν ένα δικό μου, πολύτιμο άνθρωπο, είναι κομμάτι από την καρδιά μου. Δεν αντικατοπτριζει μια ακόμη δουλειά στο βιογραφικό μου, αγγαρεία, ένα μισθό τέλος του μήνα ή μερικές απαντημένες κλήσεις. Σαφέστατα σε αυτή μου την προσέγγιση, καταλυτικό ρόλο διαδραματίζουν οι συνάδελφοι μου, οι καθημερινοί μου συμπαραστάτες, οι δικοί μου “ήρωες” στην “μάχη” της εξυπηρέτησης. Για μένα, η σκέψη και μόνο ότι την επόμενη μέρα το πρωί θα ετοιμαστώ για τη δουλειά και θα συναντήσω άτομα με τα οποία μπορώ να επικοινωνήσω, να κάνω πλάκα και να γελάσω με ηρεμεί. Μεσα από την πολύτιμη συνεργασία τους, την αλληλουποστήριξη, τον αλληλοσεβασμό, την αλληλοβοήθεια και το αίσθημα ευθύνης, το οποίο τους διακατέχει, έχουμε δημιουργήσει μια δεμένη ομάδα, η οποία καταφέρνει να φέρνει εις πέρας οτιδήποτε της έχει ανατεθεί. Οι συνάδελφοι μου είναι διαλεγμένοι ένας προς έναν, αντιπροσωπεύοντας επάξια τις αξίες που προωθεί η εταιρεία, την ανθρωπιά, την τιμιότητα, τη διαφάνεια, το σεβασμό, την ειλικρίνεια, και την υπευθυνότητα. Αξίες οι οποίες αντανακλόνται στο πρόσωπο και της εργοδότη μας. 

Αισθάνομαι ότι θα μπορούσα να μιλώ ώρες για την εργοδότη μου. Η κυρία Άννα Αχιλλέως για μένα είναι το πρότυπο μου. Είναι ο άνθρωπος ο οποίος με το παράδειγμα και τη στάση ζωής του, μου δείχνει το δρόμο και αποτελεί πηγή έμπνευσης όχι μόνο ως εξαιρετική επαγγελματίας στον τομέα της, αλλά και ως σπάνιας  άνθρωπος που είναι. Με ωθεί να θέλω να γίνομαι καλύτερη. Η καλοσύνη, η ζεστασιά και το ενδιαφέρον με το οποίο μας περιβάλλει είναι ανεκτίμητα. Βρίσκεται ακούραστα δίπλα μας, παρούσα στις ανάγκες μας, να μας ακούσει, να μας καθοδηγήσει και να μας παρέχει άμεσες λύσεις σε οτιδήποτε και εαν προκύψει, χωρις να υπολογίζει οποιοδήποτε κόστος. Είναι ένας χαρισματικός άνθρωπος με πάθος για το αντικείμενο της δουλειάς του και με όραμα. Δεν εφησυχάζεται ποτέ, είναι δραστήρια, δημιουργική, συνεχώς ψάχνεται, αναζητεί καινοτόμες προτάσεις, οι οποίες θα βοηθήσουν την εταιρεία μας και τους ανθρώπους της να πάνε ένα βήμα παραπέρα. Άλλωστε δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η εταιρεία μας αποτελεί την πρώτη ιδιωτική κυπριακή εταιρεία στον τομέα της τηλεγραμματείας, η οποιά είναι πιστοποιημένη από την Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης με το πρότυπο ISO. Προσωπικά αισθάνομαι τεράστια ασφάλεια στη συνεργασία που έχω μαζί της κυρίως γιατί ποτέ μα ποτέ δεν με έκανε να αισθανθώ μειονεκτικά ή  ότι η γνώμη μου για την εταιρεία δεν μετρά, πάντα με αντιμετωπίζει με απαράμιλη ευγένεια και σεβασμό. Νοιώθω ευλογημένη και ευγνώμων που η κυρία Άννα Αχιλλέως αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου τα τελευταία χρόνια καθώς η πρώτερη εμπειρία μου σε διαφορετικά εργασιακά πλαίσια/ περιβάλλοντα, μου έχει αποδείξει περίτρανα ότι τέτοιες συνεργασίες σπανίζουν στις μέρες μας. Δεν έχω συναντήσει ποτέ ξανά εργοδότη με φιλοσοφία προσανατολισμένη προς τον άνθρωπο, ο οποίος είναι τόσο ειλικρινής, έντιμος, ακέραιος, δοτικός και να έχει ως γνώμονα όχι μόνο το καλώς νοούμενο συμφέρον της εταιρείας του, αλλά και των συναδέλφων, πασχίζοντας πάντα να μας προσφέρει  μέσα από τις δραστηριότητες που οργανώνει για εμάς, το καλύτερο.