Βιβλίο - Οδηγός
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ… ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ Ή ΧΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ… ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ!
Μέσα από αυτόν τον οδηγό μοιράζομαι τις σκέψεις και την πολυετή εμπειρία μου και παρουσιάζω:
Την σπουδαιότητα της θέσης που κατέχει η γραμματέας σε μια επιχείρηση
Τους σοβαρούς κινδύνους που διατρέχει ο επιχειρηματίας αν επιλέξει για την
υποδοχή της εταιρείας/γραφείου του -προσωπική η τηλεφωνική -μια αδιάφορη
γραμματέαΤις επιπτώσεις και το κόστος της αδιάφορης γραμματέως στην επαγγελματική της ζωή και εξέλιξη
Τους λόγους που το συναίσθημα, η κατανόηση και η ενσυναίσθηση ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας σε μια επιχείρηση
Αξίζει να το διαβάσεις:
Αν είσαι επιχειρηματίας/δικηγόρος/ceo/γιατρός/υπεύθυνος προσωπικού
Θα αντιληφθείς τους σοβαρούς κινδύνους που διατρέχεις έχοντας μια αδιάφορη γραμματέα. Μπορεί να καταστρέψει την επιχείρηση σου χωρίς εσύ να το αντιληφθείς.
Θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς πως για να αποδόση σωστά το προσωπικό σου και να σε βοηθήσει στην εξέλιξη της επιχείρησης σου θα πρέπει ΕΣΥ να τους εμπνεύσεις μέσω της καλής σου συμπεριφοράς
Αν είσαι γραμματέας ή εργάζεσαι σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών προσωπικά ή μέσω τηλεφώνου
Θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς ότι αν βαριέσαι, θυμώνεις στους ανθρώπους που εξυπηρετάς και γενικά δεν είσαι καθόλου ευγενική και πρόσχαρη να τους εξυπηρετήσεις καταστρέφεις ΕΣΕΝΑ, σαν επαγγελματία αλλά και σαν άνθρωπο. Οι άνθρωποι που έχουν μια κακιά εμπειρία από την εξυπηρέτηση σου θα την μεταδόσουν και σε άλλους χαρακτηριζοντας σε ένα κακότροπο άνθρωπο. Και αυτό θα ναι μια ταμπέλα που θα την κουβαλάς για πάντα.